sobota, 2 marca 2013

Czeemuuu ??? ;c

Kiedy wchodziłam na transformice pokazało mi się na czacie: 

Valentine's day event will end in 42 hours! Hurry up!
Od teraz masz dostęp do forum Transformice : http://forums.transformice.com

(Tłumacz google)

Wydarzenie Walentynki zakończy się w 42 godzin! Pospiesz się!
Od Teraz masz dostęp zrobić forum Transformice: http://forums.transformice.com

Niestety ;c

Musicie wydać serduszka w sklepie bo wam wszystko przepadnie!!!
A jeśli chcecie jeszcze pozbierać to macie czas chyba do 0.oo !!!
RUCHY CZYTELNICY!!! ZBIERAĆ SIĘ I SZUKAĆ EVENTÓW!!!!


powodzenia ... Jebunia ;d

6 komentarzy:

  1. Miał się skończyć 28.02, dobrze, że przedłużyli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potem będzie kolejny event, więc nie ma po co rozpaczać. Gorzej jak się event wielkanocny skończy, wtedy możesz lamentować, bo kolejny będzie dopiero w październikU :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam twojego bloga do linków na moim blogu. Zbieram osoby, które piszą o tfm. Możemy nawzajem sobie komentować :D. Wtedy nasze komentarze nie będą puste. Zapraszam serdecznie na mojego bloga :3

      Usuń
    2. To po prostu epicki pomysł xD
      Jebaniutka, gratki, Marzenie u cb napisała!

      Usuń
    3. Dzięki :D. Dzięki temu będzie łatwiej się reklamować. U mnie a na blogu mam zakładkę z blogami, łatwiej będzie siebie szukać :D

      Usuń