czwartek, 31 stycznia 2013

Jak kupić truskawki?



Jak kupić truskawki w transformice ? 

Zacznijmy od tego co to sa te truskawki i do czego one są potrzebne . Otóż (xd) truskawki są potrzebne do zmiany koloru . Gdy kupimy jakieś ubranko i ma ono kolor który nam sie nie podoba wystarczy że naciśniemy "customize"  Lecz kosztuje to 20 truskawek : / Nie da sie ich zebrać na normalnych mapkach niestety trzeba je kupić.Najtańszy pakiet truskawek kosztuje 3.69 za 79 truskawek . Są jeszcze pakiety które nie trzeba wykupywać przez sms lecz przez yyy chyba karte kredytową czy coś takiego nie wiem do końca xD Za truskawki można nie tylko zmienić kolor danego ubranka lecz też kupić nowe itemy które pojawiły sie 2-3 miesiące temu na tfm czyli - włosy,rzeczy do pyszczka i kolor myszki oraz futerko . Ja osobiście kupowałem często truskawki i nie narzekam że mi kase zeżarło z fona a truskawek nie dostałam,ale miałam problem z przeglądarką - grałem w tfm w przeglądarce google chrome ,kupiłem truskawki wszystko pięknie ładnie ale po wylogowaniu nie mogło mi sie tfm załączyć 2 raz ... Naprawiło mi sie po miesiącu . Dla tego potem ściągnąłem sb tfm na komputer i truskawki kupowałem z przeglądarki a grałem na tfm ściągniętym . Pamiętajcie że truskawki nie sa konieczne ale w dzisiejszym transformice nie liczą sie już tylko staty lecz teraz czy masz zmieniony kolor myszki - warto o tym pamiętać iż gdy sie nie wyróżniasz innym kolorem lub futrem ludzie potrafią naprawde cie zeszmacić ._. MAM MAŁĄ PROŚBĘ ! Jeśli możecie polecajcie mojego bloga swoim znajomym,Z GÓRY DZIĘKI NAPEWNO SIE ODWDZIĘCZE  jakoś xD
Pozdro Jeba :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz